lördag 21 februari 2015

sportlovsläger igen!

Sportlovslägret är här igen... hipp hurra!! 
Fast denna gång är jag inte med och tränar utan tränare... annorlunda va?
Det var jätteroligt och har lärt känna mycket människor och till och med ett nytt kast!
Jag vet inte vad jag ska börja med... hehe
Igår var det träning för de små och för de stora (jag är bland de stora). De stora hade fört fys i 45 min och sammtidigt hade de lite mindre trämimg i rummet brevid... när fysen var klar gick vi äldre ut och hjälpte de mindre... I slutet gick vi hem och sov sött, sött, sött...
Efter det hoppade vi upp i sängen för att åka till dojon och träna... träningen började klockan 10.00 och vi delade in oss i grupper och lärde ut lätta och roliga tekniker till barnen... sedan åt vi TACOS!! Mums, mums, mums... smarrigt, smarrigt... efter maten hade lite olika aktiviteter som, hinderbana, spel och filmstund.... Sedan upp på mattan och upp och träna igen, vi övade på samma tekniker och byte grupper och i slutet fick barnen köra ranori.... de var jätteduktiga och jag är stolt över dem...



GRUPPBILD!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar