torsdag 17 mars 2016

Massa träningstillfällen imorn!

Torsdag

Tja! Här är jag igen!
Idag är det torsdag... Det är en utav det tråkigaste dagarna på hela veckan...
Det blev iaf en ganska bra start på dagen eftersom jag fick sovmorgon.
Varannan vecka så börjar vi skolan 1 timme senare på torsdagar.
Det är såå skööönt! Att kunna ligga å dra sig till iaf 8...
Den känslan fick man inte känna länge för sen kom jag på att 
jag slutade kvart över 4... Mysigt....
Jag är och var lite förkyld och hostar en hel del så jag tog det lugnt och pluggade efter skolan.

Klockan 6 började judoträningen.. 
Det hade jag inte en aning om fören idag..
Jag och Malou kom 30 min försent..
Vi hade fått för oss att vi började halv 7...
Det var iaf stående träning idag.. Det blev i för sig lite Ne-Waza ändå..
Jaja..
Imorn är det studiedag!! Då ska jag sova t minst 12 om jag fick bestämma.
Imorgon ska jag träna! Lite hemmafys va länge sen och lite extra rehab skulle sitta fint.
Vi får se vad det blir...
Vad har ni gjort idag??
Dags att slagga nu..
Imorgon blir det 3 råa ägg till frukost då!
Det är en bra start på dagen.. Tror jag..
Det är det iallafall enligt Rocky!!
ROCK ' N ' ROLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar